Jag är tillbaka!

Hej allihopa. Som ni säkert inte har märkt har jag inte orkat skriva här på väldigt länge nu... jag ska i alla fall försöka skriva ett inlägg nu.

Så hur ligger det till just nu?

Jo, jag börjar skolan om två dagar. Min flickvän och jag har så gott som gjort slut. En paus förvisso.. Men först prata om att vara vänner, sedan komma överens om en paus. Det kommer inte hända annat än att det rinner ut i sanden, det är kinda obvious. Känns bara oerhört jobbigt att gå runt med ovissheten hur länge som helst.

So, well.. I'm as much as singel again! Men Gud vad skönt det är.

Människan är en konstig varelse, verkligen.

Båda var naiva, och ingendera var mogen för ett ever-lasting-förhållande.



Det händer inte så mycket just nu. Visst, skolan, sedan hem. Det är jätteskönt att bo med föräldrarna, men jag har verkligen svårt för att hitta på saker. Jag hoppas jag bygger upp kontakt med folk. Skulle vara roligt att hitta på något. Så nu kommer samma gamla rutin upprepas i ett år till. Vakna, åka till skolan, komma hem, sitta vid datorn, sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0