I'm fuckin' waitin'

Sådärja. Nu har jag åkt buss från mitt plejs till mitt plejs i stan. Nu skall jag bara sitta här och vänta till det att klockan blir 6.00, sedan skall jag pallra mig ned till busstationen och träffa min söt. Sedan bär det av till Jämtis! <3

Packningslista:

* Kläder
* Mobilladdare
* Chokladbollar
* Eventuellt en läsk om jag hinner köpa
* Kalle Anka pocket
* Ficklampa
* Tandborste
* Tandkräm
* Tänder
* Min flickvän
* Mig



Igår gick det btw bra. Mina föräldrars 10-årsshow ägde, enligt alla människor som var där. Det var väldigt kul att höra. Jag och brorsan gjorde några uppträdanden och fick även prata lite grann en bit in i showen.
Roligt att vi fick skriva autograf också, hehe.

Efter showen blev det dans, och då körde jag mitt nummer återigen. Då gick det hur som helst jävligt bra. Massor av applåder osv. Både brorsorna sprang fram och dansade somfan när jag sjöng, det var lol, ehehehhehe.

Lätt värt hur som helst! Tummen upp!



Ställ om klockan btw, gott folk.. själv hade jag glömt det (Y)

Kommentarer
Postat av: Frida

Har du blogg crillie. Tufft :O

2009-10-26 @ 11:30:30
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: Christo

Väldigt tufft :)

2009-10-29 @ 19:42:52
URL: http://grevechristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0