Funderingar

Alltså. Det suger att jag inte minns vad jag gjorde inatt, för jag hade tydligen blivit sedd vid östra gymnasiet ca 4 på morgonskiftet... och om jag drog ca elva på kvällen så måste jag ha varit ute jävligt länge.. utan skor o jacka. Jag fattar inte. Jag var uppenbarligen utomhus i 5-7 timmar.. det är inte smart. Och som folk påpekat hittills: Du kunde ha dött, du kunde ha blivit nedsparkad av ett gäng, du kunde ha frusit ihjäl, du kunde ha blivit bortrövad i en främmande bil osv. Jag är mest frustrerad över att jag tappat min mobil och inte minns ett skit. Fan alltså. Min vänstra ärm på tröjan jag hade är bortsliten, när fa-an hände det.. HUR hände det? Man blir ju crazy.



I was reeeeally wasted indeed-

Kommentarer
Postat av: derias

Hej:) är det bra? Kram

2009-11-23 @ 04:36:19
URL: http://deri.blogg.se/
Postat av: Christo

Hej, jo, nu är det hyfsat bra igen, tack så mycket! Det suger dock att min mobil är spårlöst försvunnen.. :(

2009-11-23 @ 19:46:49
URL: http://grevechristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0